Susu13 Kızlar alışverişe başladınız mı, kış bebesi olacaklar neler almayı düşünüyorsunuz neler aldınız. Uzun kollu bulmakta zorlanırmıyım? Ayrıca nerelerden alıyorsunuz? 🫶🏻🫶🏻
Mihruss Susu13 dün aldım bende Ekim sonu gibi doğacak Allahın İzniyle linda Harris sayfasında çok uyguna çok çok güzel yeni doğan takımlar var
Mihruss Susu13 koton DeFacto da küçük bedenlerde indirim oluyor sitede 18 24 -9 12 aylık bir kaç şey de aldım
Babymom07 Susu13 benim Ağustosta olacak ama ben cinsiyeti öğrendikten sonra yavaştan almaya başladım bence indirimleri takip et özellikle e bebekte ara ara güzel indirimler oluyor ben 6-9 ay arası baya kollu tulumlar aldım kışın giydiririm diye 👍🏻 LCWde de güzel şeyler var ama e bebekten daha pahalı
Sparkle2 Susu13 ben Eylül sonu gibi başlamayı düşünüyorum inşallah sadece yenidoğan alıcam diğerlerini sonrada alabilirim
Susu13 Mihruss peki zıbın kaç tane aldın kısakollu ve uzun kollu mu aldın ilk gebeliğim yazındı yaz bebesi ne bulursam aldıydım kışa alışık değilim 🤣🤣
Mihruss Susu13 oğlum ekimde kızımda inşallah öyle olacak kesinlikle kısa kollu zıbına gerek yok hiç almadım hatta çünkü altta zıbınlı atlet ve uzun kollu ya takım ya da zıbın giydirdim hep havalar serin olmaya başlamıştı kısa kollu tek bir şey kullanmadım ben.
nazel123 Susu13 Ekimde doğacak insallah bizimki daha çok birşey almadım uzun kollular çıkmamış fazla arada denk gelirse sepete ekliyorum bakalım 😊
gmzekls12 Benimde kasım 10 gibi inş hersey o kadar pahalı ki bende başladım yavaştan alışverişe ilk gebeliğim hâlâ zıbınları nasıl almalıyım diye düşünüyorum diğer kıyafetleri 0-3 ay tercih ettim
Bendiyebiri_ Susu13 yavaş yavaş hazırlıklara başladım suanlik kundak ve çorap puset elimle işledim kendisine yavaş yavaş toparlaniyoruz bakalım
Ummuhanyeslova Susu13 benim aralık Sonu ocak başı daha alışverişe başlamadım cinsiyette belli değil unisex bi kaç kıyafet aldım e bebek vs bakıcam lcw zara online da daha fazla kışlık var oralara da bakabilirsin
Aylaa123 Susu13 ekim sonu kasım başı gibi benimde doğumum yeni doğan oldugu için uzun kollu bulmakta zorlanmayız diye düşünüyorum ben henüz alışverişe başlamadım ama kalın şeyler almayo pek düşünmüyorum üst üste giydirmeyi alıştırmıxa. Zaten evimde sıcak oluyor sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum indirimleri takip ederek yavas yavas alırız zaten daha zamanımız var
nazel123 Mihruss bilmiyorum kuzum LCW ve e bebekte vardır ama illaki kızımda ordan almıştım şimdi erkek olacak ya bakmadım hiç onlara 😂
dudu-1 Susu13 kasımda doğacak Allahın izniyle ben daha hiçbişey almadım ama uzun kollular battaniyeler falan internetten alınabilir bulunur yani