kizlar bi kac gundur aranızda yoktum p.tesi kontrole gelmistim hastaneye tansiyonum cok yuksek cikinca drm hemen yatisimi verdi normal gebelik poliklinik te yüksek riskli gebelik poliklinik gonderdi yatis yaptilar bir gun boyunca dusuremediler daha yeni yeni dustu kendime geldim 3 gündür Ankara Etlik şehir hastanesindeyim simdilik gozetim altinda tutuluyorum 35 haftalığım bebegimde bi sorun yok oo iyi sadece tansiyonumda dolayi burdayim.sormak istediğniz bisey varsa sorabilirsiniz .. bole bi durumla karşılaşan olduysa yazabilir mi yuksek tansiyondan dolayi