Aytnnn Affedersiniz 2 gün olucak artık kaşıntı beni mahv edecek, ne ola bilir acaba yarın doktora gidicem ama evde yapa bileceyim birşey varmı?
Babymom07 Aytnnn tahlil verin yarın sabah sağlık ocağına enfeksiyon falan varsa doktor ona göre ilaç verir geçmiş olsun ❤️ ben şu an nioli yağı kullanıyorum enfeksiyon var bende de kaşıntı yok ama iyi geliyormuş ona da bir bakabilirsiniz
Booksandcats Ben terlediğim için yaşıyorum aynı problemi ama akıntınız falan arttıysa mantar da olabilir belki doktora gitmeniz iyi olur 😊
Booksandcats Aytnnn benim de akıntım yok belki sıcaklardandır o zaman sizinki de çünkü ben de deli gibi kaşınıyorum 🤦♀️ mantar falan çıkmadı ben de göründüm doktora