Merhaba, bugün devlet hastanesi yarın kan ve şeker yüklemen var sabahtan gel dedi kendi doktorum Çakmak Erdem de Gülçin hanım ona ulaşamıyorum bir türlü yaptırsam mı yaptırmasam mı diye sormam gerekiyor, bir de eğer yaptır derse yarın gidip yaptırmak istiyorum ki özele para vermeyim boş yere hazır devlet istemişken diyorum. Kafam çok karışık yaptır diyen de var yaptırma diyen de…Erdem de ücretleri hakkında bilgisi olan var mı bilgi vermiyorlar?