Bende kullanıyorum tüp bebekle hamile kaldım ne zamana kadar vurulacam bilmiyorum haftaya kontrolüm var kalp atışı için gideceğim o zaman soracağım iki ampul vuruyorum ve iğne fiyatı pahalı aylık 8 kutu almam gerekiyor biraz maddi zorluyor ama bakalım hayırlısı allahım hayırlı şekilde kucağımıza alırız