pamuk34_ Merhabalarrr benim 1.5 aylık kızım var kabızlık ve gaz sancıları çok kehribar kolye veya bileklik kullansam sorun olurmu aranızda kullanan varmı bu aylarda lütfen yanıtlarsanız sevinirim
CokCahilsinKeskeOlsen pamuk34_ gaz ve kabızlık için mi takacaksiniz öyle ise bunun etkisi olmaz doktora başvurun bu şekilde takıya ümit ederek olmaz gaz damlası fitil masaj vs doktorunuz doğru yönlendirmeyi yapar size
Caglab pamuk34_ tehlikeli bebekler için takılar. Doktorun verdiği damlayı kullanın.benim kızımda da işe yaramıştı.
pamuk34_ CokCahilsinKeskeOlsen gittim normal dedi 10 gün boyunca bile normal kabul ediyoruz dedi gaz içinde damla verdi ama gördüğüme göre herkes kullanıyor faydası olmuş fakat kaç aylıkken kullanılacak bilemedim