Esraa70 Kızlar 10 haftalık hamileyim nefes darlığı çekiyorum sebebi ne olabilir yarın kardiyolojiye gidecem bi yandan da korkuyorum
sutlukahve Esraa70 30lu haftalarda olsan bebeğin baskısından normal diyeceğim ama 10. Haftada baskı söz konusu değil. Büyük ihtimalle sıcaktan kaynaklıdır korkma ☺️ çarpıntı da yaşıyor musun aynı zamanda ?
Ebrusisli Esraa70 bu çok normal canım bende 28+3 haftalığım en başından beri var bide zayıf olduğum için şimdi şiştikçe daha çok arttı
Koalams Esraa70 benimde öyleydi birazda tedirgin bi insandım psikolojikte olmuştu 5 haftadan 27 haftalığım hala var 🤷🏻♀️
Zhrbjts Esraa70 şişmissindir bana bi daral geliyir bunal bunal bunalıyorum bende nefes alamiyorum🤣🤣 9+6dan selamlar🤣🤣 hava sıcak kabizlık var yedikce midem.şisiyir felan hep bunlar bi etken bol bol su ic
Esraa70 Zhrbjts Aynı şeyleri bende yaşıyorum havalar sıcak daha yolun başındayız üstelik 😂 Bu daha fragman😁🫶🏻
sutlukahve Esraa70 çarpıntıdan kaynaklı da olabilir diyecektim ☺️ korkmanı gerektirecek bir şey yoktur eminim için rahat olsun doktora git bakalım ne diyecek. Geçmiş olsun 💐
Aysemm44 Esraa70 Çok erken ama bende 13 haftalıkta vardı gittim bronşit çıkmıştı halen nefesim daralır yinede doktora git cnm vitamin eksikligide nefes darlığı yapıyormuş doktorda söylemişti Dvitamin eksikliği varsa ondanda olur