Sincaplarinannesi Kayramelisa97 Ben hiç gitmedim 4 kere gittim o hastaneye 1 defa farklı doktora gittim 3 ünde aynı doktara gittim Perihan göçer Ünal’a diğer postlarımda da gormussunuzdur o hastane de doğum oluyormuş.