Cimenn1223 Kayramelisa97 insAllah gönlünüzdeki nasip olur benmde 2 buçk yaşinda kızım var 12 haftalik hamileym insAllah erkek olur benimde😁 bana da 2 tane yeter hatta 1 yeter diyordm minik süpriz yapti
Mucizeayla Kayramelisa97 doktorunuz tecrubeliyse bide pozisyon uygunsa belli olur benimki de 13. Haftada ikizlerime ikisi de kız dedi 17 haftada tekrar gittim değişmedi net kız dedi ☺️
Kayramelisa97 numix ilk bebeğim erkekti erken öğrendik baya İnşallah bu kız olur çnkü sadece 2 çocuk yeter bana Oğlum baya hareketli 19 aylık şuan 2 yaş sendorumuna grdi 🥲
Mervecimbidur numix 12. Haftada kızım olacağını öğrendim bunun cinsiyetle alakası yok pozisyonu uygunsa gösterir.
Booksandcats Bana 11. Haftada kıza benziyor demişti doktorum 12de %90 erkek dedi erkek bebiş bekliyoruz 😊