Srp53 koyu olduğu için belki homozigottur kesinlikle başka doktora gidip sormanı öneririm benim iki heterozigotuma hiçbir şeyin yok dedi ve ikinciyi de kaybettim şimdi bir doktorum hamile kal gel iğnene başlayalım dedi şimdi aspirin kullanıyorum baya sulandı kanım bir yerim kanayınca hiç durmuyor valla