Lale27 Test yaptınız mı kızlar pozitif var mı aramızda daha erken ama sizlerin müjdesi ile mutlu oluruz belki
lilyum_ Lale27 ben dün yapmıştım. Aslında pozitif olduğunu düşündüm ama sabah yaptığımda göremedim. Gecikmeyi bekleyeceğim sanırım
Lale27 ebruli2210 benimde negatif çıktı bugünde yaptım bugünde negatif hem erken diyorum hemde galiba yok diyorum garip bi durum
Lale27 ebruli2210 inşallah yapınca bana da haber verir misin pozitif duymaya ihtiyacım var belki pozitif çıkar ikimizinde paylaşırız 🙏
ebruli2210 Lale27 veririm tabii ki ben de pozitifleri görüp duyunca çok mutlu oluyorum Allah bizim gibi isteyen herkese nasip eder inşallah canım 🙏🏼🥰
mrvess Benim bat 12 ama pembe bi leke geldi bugün . Test yaptım negatif daha erken sanırım inşallah görürüz pozitifleri bekleyeceğim biraz daha
ebruli2210 @Lale27 günaydın canım dün gece regl oldum çok üzüldüm bu ay klomen ve çatlatma iğnesi de kullanmıştım ama olmadı 🤦🏻♀️🥹
Lale27 ebruli2210 yaaa bende size yazicaktim ne yaptınız diye bende test yaptım ama çıkmadı muhtemelen haftasonu regl olurum hakkımızda hayırlısı inşallah en kısa zamanda isteğimiz olur 🙏