@Buse344161 Ayy ben daha doğum yapmadım ama sakinleşmek için şöyle düşünün bence o çocuk içinizde kalmayacak bir şekilde çıkacak 😅😅 eskiden insanlar tarlada bağda bahçede yapıyormuş ki su zamanda teknolojinin olduğu her adım başı hastane olan bir yerlerdeyiz , korkunuz geldiği anda panik olmadan bunları düşünün.. zaten normal doğumsa ağrı gelecek süreç böyle doğanın kanunu bebek kendini dışarı atacak en basit haliyle ağrı olmazsa şimdi neler var yapay ağrı veriyolar falan bitti gitti 😅sezeryan düşünüyorsanız zaten hiç korkmayın ennnn temizi böyle basitleştirir düşününce insan sakinleşiyor