Frkubra KİZLAR FRANSADA YASİYORUM VE BURADAKİ FOKTORLAR COK TUHAF VE DEGİSİK 10+4 HAMİLEYİM SACİMİ BOYATMAK İSTİYORUM SAVİNİ BİYATAN VARMİ İNANİLMAZ BEYAZLARİM VAR BEBİ COK RAHATSİZ EDİYOR DOKTORUNA SORAN YADA BİYATAN VARSA SOYLİYE BİLİRMİ
turkan403 Frkubra boyatilmiyo canım ben ikisinde de çok sordum doktoruma yok dedi ilk 3ay onemli dedi ama bitiksel boyalar var onları tercih ediyolar
Ygmr01 Frkubra ben 6. Ayımda boyattım. Her doktora farklı söylüyor bence ya. Yaz geldi sonuçta beyazlarla dolaşmak istemedim. Ama balkonda kendim boyadım. Açık alan olsun kokusu sizi rahatsız etmesin. Kuaförde boyatacaksanız da dışarda boyamalarını rica edin
Aysemm44 Frkubra Ben 36 haftalıkta boyamıştım bide kestirdim normalde doktor dedi 16 haftadan sonra yapanilirsn ben yinede bekledim biraz
Frkubra turkan403 ya ilk hamilelegim Türkiye’de geçti boyata biliyordum doktor izin vermişti ikincidede boyamistim ama evde boyamistim bunda kuaföre yaptırmak istiyorum doktorda o kadar ters ki soru bile soramiyorum sezeryen doğum yaptım diye bı ton laf yedim siz dusunun ☺️☺️
Frkubra Ygmr01 eve geliyor bayan bahçede boyatirim o zaman koku sıkıntım olmaz çok teşekkür ederim y☺️☺️