Tugba9106 ilk gebeliğim de ne yazıkki sürekli acildeydim tansiyonum düşüyor nabzım yükseliyordu sürekli çarpıntı ve tekleme oluyordu bu yüzden sezaryen oldum ben size tavsiyem çarpıntınız çok olunca bileklerinize buz koyun açık havaya çıkın bol su için bir de düzenli yavaş yavaş yürüyüşler yapın