Kızlar bişey sormam lazım 😂
Benim şahıs şirketim vardı kapatmak istedim mart ayında muhasebecime kapatalım dedim. Kapattıktan sonra 3 ay daha çeşitli vergiler ödenecek dedi tamam dedim ödedim. Şimdi kesin kapanmış mıdır adıma şirket var mı yok mu nerden bakabilirim?