minnosbirkiz Hgergy muhtemelen sağlıksız gebeliktir, dış gebelikte bu şekilde olmuyor, kan değerinde aralarda düşme görünüyor, sizin ufak ufak artmaya çalışmış
Cihangir09 Hgergy dış gebelik beta değeriyle belli olmaz ve genelde dış gebelikte beta çok hızlı artar sizinki kimyasal olabilir malesef
Hgergy Yeniyeniden inşallahhh. En azından sonrasında hamile kalmak daha kolay olur. Dış gebelik çok yıpratır 😞
Yeniyeniden Hgergy evet canim 6 defa kimyasal geçirdim suan hamileyim keseyi gördüm tabi kalp atışını gorumuyum allah bilir allah yardımcımız olsun
Hgergy Yeniyeniden çok şükür ❤ sağlıkla kavuşun. Benim kimyasaldır ama dimi Çoook korkuyorum dış gebelikten