Mugemurside1 Pazartesi vurulmaya başladım ondan sonra kollarım kaşınmaya kızarmaya başladı. Dün 2. Dozunu oldum daha da arttı kaşıntı kızarıklık. Böyle bişey yaşayan oldu mu. Doktoruma ulaşmadım doğumdaymış
Pamuk Mugemurside1 Vejeteryan olduğum için senelerdir aralıksız kullanıyorum hoc yan etki yaşamadım.Gecmis olsun.
Mugemurside1 Pamuk teşekkür ederim. Sizede geçmiş olsun. Kollarımın açık yeri kaşınıyor belki alerji değildir bilemiyorum