Byzz61 Kızlar merhaba. Pcos var bende. Bu ay tarlusal kullandım regli oldum. 4. Gün doktora gittim doktorum Klomen verecekti. Ama bayrama denk geldiği için veremedi. Bir sonra ki adetinde vereceğim dedi ama bu ay sen yine dene dedi adetim bittikten sonra yumurtlama olmuyor sanırım bende çatlamayla. Adetten sonra deneyeceğim 1 gün arayla adetime kadar ama. Yumurtlama ve çatlama için kendim yapabileceğim bir şey var mı lütfen yardımcı olun. Değerlendirmek istiyorum belki ilaçsız kalırım