
Bak buda benim sonucum. Amniyosentezi ben hiç düşünmedim bile. Eskişehirde fetal dna yaptırdım. Karar verip gitmem sonucun çıkması 5 haftamı aldı zehir oldu 5 hafta sonucum temiz çıktı detaylı ultrasondada bebek gayet iyi çıktı. Benim senden daha riskli sonucum ama şükür temiz geldi herşey. Doktorlar üstünden sorumluluğu atmak için riskli diyor ama kombine risk 1:250 altı gerçekten riskli oluyor. Tabiiki fetal dna yaptırın detaylı ultrasona girin içiniz rahat etsin hemde kesinleşsin ama üzülmeyin bebeğiniz eminim ki sağlıklıdır