Dünden beri kafam allak bullak oldu kızlar 38+1deyiz hep normal doğum olarak ilerliyorduk sadece bebeğim önden gidiyordu dünki kontrolümde doktorum doğumun zor olacağını söyledi sezaryen yapalım dedi pat diye şaşırdık kaldık beklemiyorduk. Ultrasonda kiloda yanılma ihtimali de var ama doğruysa normal doğumun riskleri de var ne yapacağım bilmiyorum. Var mı böyle bir durum yaşayan daha önce yaşayan