Sevvalll42 Kızlar 10 haftalık ultrasonlarınızı atarmısınız benim bebek sanki 10 haftalık değil gibi ya doktor anormal bişey söylemedi gerçide bide makinada eskiydi acaba ondanmı öyle gözüküyo anlamadım 🥲
Sevvalll42 metemom_ evet baya eski haftaya zaten devlete gidicem dayanamadım burda özel kliniği olan bi doktora gittim çok şükür çocuk iyi ama acaba küçükmü bilemedim yada makinadan kaynaklı öyle
numix Makine çok eski gibi normalde 10. haftada net görünmesi lazım. Başka doktora görün canım üzme kendini hiç♥️
Sevvalll42 numix evet zaten bi kaç gün sonra devlete gidicektim bayadır gitmiyodum burda eski bi özel klinik var ona gittim doktor dedem yaşında kendisiyle yaşıt makina galiba 😂
Hulo2105 Sevvalll42 4 gün çok değil ki daha küçük zaten ilerde yakalar hiç takma sıkıntı etme kendine burda 2 hafta geriden gelenler var