Merhaba şimdi doktordan geliyorum 30 haftalık gebeyim bebek kilosu 1900 çıktı, gebelik şekeri de çıktı insülin kullanıyorum, doktor kilosu haftası önde karın çevresi de büyük, dikkat et falan dedi napmam gerekiyor bilemedim daha önce aynı durumu yaşayan var mı