Ayseker Kızlar bi hafta önce sezaryen doğum yaptım dr ameliyat izi için bir krem verdi fakat karnımızdaki bu çatlaklar için de en azından o görüntüyü hafifletecek bi krem var mıdır mesela fito krem uygun mudur?