Merhaba 5+2 hamileyim dün doktora gittim kese göründü bebişle ilgili bişe demedi rahme yerleşmiş kese evet dedi 8.9 gün snra gel dedi hem bebegi hem kalp atışını duymus oluruz dedi bu arada ultrasn kagıdnda gs 0.88cm die bişe var bilgisi olan var mı basına böyle bişe gelen