Berataras yazmayın o zaman size çok cahil geliyorsa allahım bu ne ya gidin o zaman başkasına daha faydalı olun. Ben tabi buradaki denilenlerin üzerinde hareket etmicem. Sende girip resmî açıp yorum yazma zahmetinde bulunmasaydın bu kadar karşıysanız anlamiyorum. Bende günlük saçma sapan şeylerle karşılıyorum tenezzül edip yazmam bile 🤷🏼♀️🤷🏼♀️