ceren-123 Sürekli ertelediğim dip boyamı gebe olduğumu öğrendiğim için boyatamıyorum şuan 🥹🥹 Gebeyken saç boyayan var mı 🙈
Essidiey ceren-123 Ben de düzenli dip boyası yaptıran biriyim. Doktoruma sordum. Boyamasan daha iyi ama illa boyayacaksan 20.haftadan sonra diplerine gelmeyecek şekilde boyatabilirsin dedi. E ben zaten dip boyatıyodum, o yüzden boyatmıyorum
myavocado ceren-123 boyamıyorum ben, çok fazla kimyasal solumak ve saç derime teması içime sinmiyor. Zaten hiçbir doktor üç aydan önce önermiyor diye biliyorum, benim doktorum hamilelik boyunca önermiyor.