Hira098 Kızlar adetimin tüm belirtilerini yaşıyorum ama test yapmaya korkuyorum böyle olupta tutan var mı ve benim 6 aydır olmuyor :/
noble1 Hira098 iki gün kala bildiğğn regl sancısı oldum yaptım negatfti, dedim erken olcam sanırım. Ama iki gün geciktim şimdi de ben yapmıyorum bekliyorum regl. Şahsen ben iki gün kala varsa çıkacağını düşünüyorum. Yapın derim test 🎀
Hira098 noble1 ay hayırlı olsun inşallh darısı başıma. Ben âdetimden bir gün önce test yaptım Negatif çıktı ama suan üç gün gecikmem oldu şimdi de ben test yapmıyorum bekliyorum bakalım tutmuştur inaşllh