buseyusuf27 Limonvarisi 32deyım basladım hergun 1 tane yıyorum cok sekerlı oldugu ıcın yeterlı oluyor. Zaten planlı sezeryan olacagm normal doğumda her hafta artması lazım rahım cabuk acılsın dıyr