Bir_nazenin01 Kizlar bat 3 haziran dı iki gündür gecikme yaşıyorum testler de hep silik çikiyor koyulaşma olmuyo sanki sebebi nedir böyle olupta gebeliğini öğrenen var mı 🥲
Yektek22 Bir_nazenin01 post açtım bir bakar mısın predictor yaptım üç çizgi oldu bende de hiç duydun mu boyle bir şey sen test mi bozuk acaba
Nnk87 Bir_nazenin01 geç döllenme olabilir. Benim geç döllenme olduğu için testim silikti. Kan verin en iyisi.
Anneolmakistiyorum1 Bir_nazenin01 birsey sorabılır miyim sanırım gecen ay adet tarihiniz 7 Mayıs mesela ben adetim gecikti demek ıcın gecen ay ki adet günümü de atlayınca gecikti diyebiliyorum yanlış mi yapıyorum 13 Mayıs oldum 13 haziranı beklıyorum yani gecıktı demek ıcın
Bir_nazenin01 Anneolmakistiyorum1 canım adet günümden başlayarak öbür ay ki güne kadar olan süre adet döngündür ben 28 güne bir oluyorun sende öyle hesaplayacaksın
Anneolmakistiyorum1 Bir_nazenin01 benım her ay döngü sayısı değişiyor 😭😭 o yüzden beklemekten başka çare yok😭