Aslan-47 Selam kızlar ben 19 haftalık hamıleyım idrarımı yaparken karın kısmında agrı oluyor sancı oluyor ıdrar testı verdım temız cıktı her ıhtımale karsı doktorum bana ilac yazdı ama hala aynı bu durumu yaşayan yada bır fikri olan
Umay32 Aynı durumu yaşıyorum yeminle bak hayatım zehir oldu çözümü yok mu ya yaptıktan sonra da ağrı yaşıyorum ben büyük tuvalette bile ama enfeksiyonum yok