İlk 3 ay hiçbir şey yapilmiyor, sonrasında tedavi uygulanıyor. Ama yine kadın doğum doktorunun onayı olan kağıt lazım. İlk dişçiye gidiyorsun, uygulayacağı yöntemi kullanacağı ilacı anlatan bı kağıt veriyro, onu kadın doğum doktoruna götürüyorsun o da imzalayıp sana veriyor. Öyle disci tedavini yapıyor.
Ben 5. Ayimda dış çektirdim 😭