38+5 te gelen minik kızımın doğum hikâyesi bu sabah tuvaletten sonra ayağa kalktığımda da kanamayla beraber su sızdığını fark ettim 2 saat kendimi takip ettim devam etmedi ama tedirgin olduğum için acilden hastaneye geldim doktor suyummu sızan diye test yaptı suymus beni muayene etti 2.5 cm açıklığım vardı doğumhneye gönderdi orda saat 13:00 dan 14:30 a kadar nst çektiler sancım yoktu alttan fitil koydular açılma saglansin diye sonra bıraktılar odana git 16:30 da tekrar nstye gel dediler 16:30 a kadar çok hafif ağrım vardi 16:30 da nstye baglandigimda sancılarım çok yüksek cikmaya başladı 100 oluyodu ve dayanamiycak kadardı saat 18:30 a kadar nstde sancı çektim beni bırakmalarını biraz yürümek istediğimi söyledim alttan muayene ettiler tekrar 3 cm di açıklık orda çok korkmuştum bu kadar sancı cektim sadece 3 cmmi diye doktor rahim agzin çok iyi sen bu akşam doğurursun dedi beni odaların olduğu yere gönderdi biraz dolan gel dedi ama sancılarım resmen 10 saniyede 1 gelmeye başladı tuvalatim gelmiş gibi hissettim tuvalete gittim bı anda bütün suyum bosaldi doğumhneye tekrar gittim suyumun tanamen boşaldığını söyledim beni yatırıp alttan muayene ettiler tekrar tam açıklığa ulaşmışim apar topar doktorları ebeleri çağırdılar 20:30 da bebeğim kucagimdaydi.o an gerçekten herşeyi unuttum benim gücüm pek kalmadı ikinirken daha iyi ikinsaydım epizyotomi yapmıycaklardi biraz dikislerim var ama dikiş yaparken de hiç hissetmedim uyuşturuyolar ben en çok dikiş atılırken ne acır diye korkuyodum ama hiç öyle olmadı şimdi bebeğim koynumda uyuyo ikimizde çok iyiyiz normal doğum gerçekten çok iyi hemen ayağa kalkıp bebeğine bakabiliyosun. İlk doğumum olduğu için 4 saatte tam açılmayı hiç beklemiyodum daha uzun sürer diye düşündüm ama hiç öyle olmadı kendinize güvenin inanın Rabbim yardımcı oluyo. Bide son bı tavsiye agrilariniz geldiği zaman bı yerden tutunup dizlerinize doğru eğilin çok iyi geliyo. Biraz uzun oldu kusura bakmayın Rabbim herkese 1 avazda dogurmayi nasip etsin