SsAnk_04 İyi akşamlar kızlar. Beta hcg değerleri az az yükselip gebeliği sağlıklı devam eden varmı acaba? Budamı geç döllenmeyle ilgilidir sizce. Geçen hafta çarşamba 584 cumartesi 1133 çıktı sat a göre 6+1 im kese de görünmedi hala.
seyma281015 SsAnk_04 benim de öyle yükselıyordu. Doktor bana illa 2 katı olacak değil yüzde 60 artış da yeterlidir demişti. Şu an eltiminki de yavaş yükselmekte. Çok takılmayın bunlara ya. Alttan muayene etmedi mi doktor ?
seyma281015 SsAnk_04 ayrıca sat a göre 6 hafta 1 gün ama ultrasona göre şu an muhtemelen 5 haftalıksın en fazla. Sat a göre gerçekte olan hiç uymuyor zaten
Seldaapk SsAnk_04 o değerlere çok takılma.ilk değerim 11.8 di sonra 19 oldu 94 oldu 360 en son bakıldığında 1040 olmuştu herkesin aynı şekilde yükselmiyor geç döĺlenme vardı bende de.şu an 33 haftalık hamileyim çok şükür 🙏
Cyla2014 SsAnk_04 benimde az as arttı çok şükür sorun yok. 13 haftalığım şimdi. Bazen makina kötü ise zor görünüyor ve ya arka da ise ondan da kaynaklı olabilir haftaya mutlaka görünür
SsAnk_04 seyma281015 etti alttan muayene dış gebelik görünmüyor ama kesede görünmüyor dedi. Takılmamayı bende tercih etmek isterdim malum ilk gebelik 😊
SsAnk_04 seyma281015 bunu duyduğuma sevindim valla çok teşekkürler. Ben hep sanıyorummi haftasını söyleyenler hem sat hem ultrosan hep uyumlu bende mi bi sıkıntı var diyorum
seyma281015 SsAnk_04 ilerleyen zamanlarda sende Benim gibi doktorun yanında asistan olabilecek hale geleceksin 😂😂
SsAnk_04 Cyla2014 çarşamba görünücem bakalım tekrar. 1133 değerin geçtiğimz cımartesiydi. Yeterli olmuştur herslde artık😊😊sizde sağlıkla kucağınıza alın inş🌹