G-10 Şuanda bel ağrısı kasık ağrısı var ara ara tetikliyor normal mi acaba ilk gebeliğim bebekte sol kasıma baskı yapıyor sıkıştırıyor 🥺
sandraa2 G-10 bnmde 28 ve 29 haftamda böyle olmstu suan geçti ama doktor a gitmedim yürüyüş yapıyor musunuz? Eğer içinize sinmediyse doktornza msj atın yada hastaneye gidin
Merve1555 31+2 bendede öyle ama doktora söylediğimde aşırı derece durulmicak gibiyse ağrı acile gel hemen demisti ara ara oluyor bendede geçiyor sonra