Hamileliğimden beri akıntım vardı ama son 1 aydır fazlası ile enfeksiyonum var doktorumda monurol saşe diye bi ilaç verdi gece yatmadan önce mesaneyi tamamen boşaltıp içilmesi gerekiyor ve 3 4 saat idrara çıkılmaması gerekiyormuş ama hamilelikte bu pekte mümkün olmuyor bir yudum su alsam kendimi sabaha kadar wc de buluyorum şimdi bu ilacıda 1 bardak su ile içtim aşırı sıkıştım ne yapmam lazm kızlar eğer lavobaya gidersem ilacın etkisi kalmaz tutamam da daha fazla