İyi geceler kızlar 36+3 hamileyim 21 Haziran doğumum olacak 4 yaşında bir oğlum var bir oğluş daha gelecek Allah nasip ederse ama sezeryan korkusunu aşamıyorum ilk de hiç birşey bilmediğim için haliyle sadece heyecan vardı başıma ne gelecek edecek bilmedim ama bu öyle değil bile bile ölüme gider gibi hissediyorum nasıl olacak ne yapıcam çok stresteyim 😞