Bir tane üç yaşında kızım var bir.yil içinde iki kez düşük yaptım doktorlar halen sebbeini bulamadilar ikinci kez anne olmak istiyorum . Önümüzdeki ay rahim filmi cektirecem bişey çıkar diye bir tedavi gerekir diye anne olamama tekrarfan diye cok korkuyorum . Benim gibi olanınız oldu ku acaba nasıl aaglikli şekilde gebe kalıp yawrumu kucağıma alabilirim canim çok sıkılıyor