esindogantirak Doğum sonrası hastahane çekiminde giymek için neler aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz tavsiyeler lütfen 🥰 Hem bana hem de benim gibi kararsızlara fikir olsun 🌸
Hulo2105 esindogantirak ben trendyoldan aldım satıcı bylohusa. Başlıkta açmıştım orda görseli var bakabilirsin🌹
birLinaannesi esindogantirak bu şekilde yaptırmıştım ben. Bir tık! boyuna göre büyük geldi 47 cm doğdu 55 cm olarak yapılmış normalde 50 cm olur diye biliyorum ama olsun gayet içime sinmişti 🥹❤️
Melek3675 Hulo2105 benim iki takımım da bu siteden Instagram adresleri de var çok güzeller malı kalitesi harika
Hulo2105 Melek3675 evet çok kaliteli kumaşı yumuşacık hatta normalde lohusalıklar pahalı bu diğerlerinden uygundu yorumları çok iyiydi gerçekten de güzel çıktı
07aslan07 Ben trendyoldan aldım kolları tüylü ikili takım hem pijama çok rahat hem çekim için çok şık duruyor. Ekstra taç ve terliğini de alıp kombineledim nasipse gün sayıyorum giymek için 🥰🥰🥰
esindogantirak İnsan her anına o kadar özenliyor ki her öneri çok kıymetli o yüzden, çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🥰🌸 Taç aksesuar vs önerileriniz varsa onlar da şahane olur 🫶🏻
Hulo2105 Sedadvc evet canım gösteriyor ama zaten üstünde sabahlık var bir de göğüs kısmı dantel bir de emzirme südyeni giyerim diye düşündüm. Yani bi yerim gözükmüyor haliyle böyle olunca. Ama sabahlığı çıkarırsam çamaşırım görünür. Beyaz sonuçta her halükarda iç gösteriyor 🥲
Sedadvc Hulo2105 uff evet beyaz her türlü gösterir ama bir umut arayistayim. Sadece çekim için giyilecek belki de. ☺️
Arelmom_ Trabzon61- şuan tükenmiş gözüküyor ondan olabilir bi kere link paylaştım diye uyarı almıştım ben marka ismi gözükecek şekilde fotoğraf yüklim bakın isterseniz