Kızlar 34+1 oldum bugün bir haftadır falan ayaklarım çok şişti ve yanıyor karıncalanıyorda sanki, benimle aynı durumda olan yaşayan var mı acaba yada bi önerisi olan gebelik şekerim yok enfeksiyon zehirlenme falanda yok hepsine baktırdım ne iyi gelir sizce🙏🏻