Gizem111 İyi geceler kızlar. 30 haftalık hamileyim ve devlete gidiyorum. Doğum için sezeryan isteyebilir miyim yoksa illa normale mi zorluyolar
2bebekannesi3542 Gizem111 tercih edemezsiniz.. normal dogum icin problem görürlerse sezaryen yaparlar
Buse344161 Gizem111 devlette isteğe bağlı sezeryan yapmazlar normal e zorlar diye düşünüyorum çevremden hep öyle duydum.
Gizem111 Gizem111 Yenibirannee e çatı muayenesi olmak istemezdim korka korka normal doğuma mı alıncam
Buse344161 Gizem111 evet öyle herşey normal gidiyorsa normal devam ediyorsun isteğe bağlı sezeryan yapmazlar. Ama özelde birşey demiyorlar ben mesela özele gidiyorum sezeryan olmak istiyorum olucamda ☺️
umrumdadegil Gizem111 malesef sana sorulmuyor direkt olarak normal doğuma alıyorlar herhangi bir problem yoksa
Pellini kızlar benim ilk gebeliğim sezeryan oldu 5 sene önce şimdiki zorunlu sezeryanmı sayılıyor? isteğe bağlımı olucak
Medine12 Normal doğum veya sezeryan tercih meselesi değil canım bebeğinin ve senin sağlığında Herhangi bir sıkıntı problem yoksa tabii ki de doktorlarımızın önceliği sağlık açısından normal doğum ben%90 görme engelli olduğum halde göz doktorumun normal doğuma izin vermedi halde doğum doktoru normal doğum yapmama zorluyordu artık imzalı Kağıt aldım ve normal doğum fikrinden vazgeçtiler zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım Bir defa sezeryan olduktan sonra zaten genelde hep sezeryan olarak doğum gerçekleşiyor
Mesen Gizem111 eğer devlet kesin kararınız ise sonuna kadar çatı dar olsa bile normale zorluyorlar çok risk durum olmadığı sürece korkutmak gibi olmasın yırtılarak dogurtuyorlar buda 15+18 dikişi görüyor malesef devlet böyle
Esmeray Gizem111 doktorunla konuş ben devlette sezaryen oldum 4 sene önce. Doktorun kabul edebilir korkunu güzelce anlat
gizemvatanseverbal Bende özele gidiyorum, sezeryan olacağım. Kendim istedim doktorum destekledi. Devlet hastanelerinde çatı muayenelerini hep asistanları gelip bakıyormuş. Beni çok geren bir durumdu. Sezeryanda çatı matı yok, vur spinal iğneyi hadi geçmiş olsun.
Lalemmm12 Gizem111 maalesef canım doktor baktı bana normale uygunsun bir sorun çıkmadığı sürece normal yapıcaz burda kontörle devam edersen demişti ama tabi ani şeker veya tansiyon yükselirse direk sezeryana alıyorlar oda her kadında çıkmıyormuş tansiyon o yüzden bende özel de olucam sezeryanı şimdiden bir özel hastane bulmanı öneririm fiyatlar zamlanıyor yavaş yavaş haberin olsun
Gizem9688 Ciddi normal doğum korkusu sezeryan endikasyonudur. Korktugunuzu sakin ve tatli bir dilla soyleyin, yine de normal doguma aliniyorsaniz doktoru degistirebilirsiniz.