Guzelanne56 yarına randevu aldım ama en erken 10.30 vardı kan verme saati bitiyor o zamana malesef yinede aldım bakalım nasip artık. Perşembe gününe de randevu yoktu mecbur aldım yarın için o saate🥺 eğer kan veremezsem prodoctor test var elimde bir tane onu yaparım ☺️