Rukiyeataman bence gebelik var, ben bundan daha silik çizgiyle öğrenmiştim, flashla zor görünüyordu, ondan sonra emin olamadım 1 hafta boyunca bekledim belki reglim gelir diye, baktım gelen giden yok, ondan sonra kan vermiştim 😁 üstte ki çizgiyide çok önemsemeyin, idrar fazla kaçmıştır ondan olmuştur