Az önce bir sayfa vardı. Fotoğrafta kahverengi bir akıntı olan. Ben bu konuda yazmıştım. O yüzden boşa gitmesin istedim. Umarım görür o kişi.
8+3 iken kanama yaşadım. Acile gittim. Hemen progestan iğne ve yutulan ilaca başladım. Aktif kanama durdu 1-2 saat içerisinde. O günden beri kahve rengi lekelenme (şu an 10+1) bu fotoğraftakinden daha fazlasını yaşıyorum. Doktoruma da ayrıca muayene oldum. Bebekte sıkıntı yok. Başka iki doktor ile de görüştüm. Bebeğin kalbi atıyorsa sıkıntı yok dedi. Corasprin vs de kullanmıyorum. Şu anda folik, progestan, prifenyn dr kullanıyorum sadece. Bu kadar doktor ile görüştüm hepsi kalbi atıyor sıkıntı yok dedi.
Hamileliği boyunca bunu yaşayan ve sağlıklı bebekler hayata getiren örnekler de varmış. O yüzden yiyip içip yatıp keyfimize bakalım.
😅🙏🏻
Ben yapamıyorum ana konuşması yazması kolay yazdım 😅