Zberna Detaylı ultrasyonda bebeğimin kalbinde problem olduğu çıktı ve bebeğin normal doğum gibi alınmasına karar verildi 23 haftalık şuan daha önce bu şekilde bebeğini aldıran oldumu
MihriSare Zberna ne olursa olsun biliyorum ki annesin illaki istemezsin ama aldırma tek tavsyem bu olur benim çocuğuma da kalbinde sıkıntı var dediler doğunca geçti yapma bunu kendine de o çocuğa da 😓
Lumlum Zberna en iyisini siz bilirsiniz kendiniz ve bebeğiniz için burda ahkam kesenleri dinlemeyin ama merak ettim nasıl bir problemi var
Freefam Zberna sadece kalbinde sorun oldugu icin mi doguma giriyorsunuz baska doktorlara da gidin sakin tek doktora guvenmeyin tek belirti kalpse
eminece93 Zberna kalpteki sorunun ciddiyeti nedir bu kadar rahat alacaklarini söylüyorlar. Bence 2-3 doktor görüşü daha al bu kadar kolay mi 20 haftalik bebek bu. Arkadaşıma da kalbinde parlaklık var dediler zehir ettiler hamileliligini testler istediler yaptirmadi dogurdu cok sukur sağlıklı 2 yasinda oglu var
Zberna MihriSare kalbinde delik varmış ve damarları tersmis dünyam başıma yıkıldı hareketlerini hissediyorum suan
Zberna eminece93 kalbinde delik varmış ve damarları tersmis kalpte dört odacık bulunurmus ikisi ayrı çalışır vaziyette iken alt iki kapakçık birlesikmis ve gelismiyomus
edasaribek Benim oglumda kalbinde delik cenesinde gerilik ensesi kalin ve beyninde kist var dediler suan 3 yasinda çok sağlıklı
eminece93 edasaribek evet mesela kalp deligi ve parlakligini hep duyuyorum diyorlar, oyle bile olsa parlaklik ve delik düzeliyor zaten büyüdükçe
Buse344161 Zberna daha çok küçük gelişim çağında kalbi düzelebilir benim bebeğimde delik vardı kalbinde bi kaç ay içinde büyüdükce kapandı kendi kendine çok şükür temmuzda doğumum var. Tam olarak kalbinde neyi var tek bir doktorda takılı kalmayın 🙏 Allah yardımcınız olsun🙏
Zberna Buse344161 20 haftalıkken gitmiştim detaylı ultrasyona orda belli olmuştu ama iki hafta sonra tekrar gel dendi gelisiyomu bakalım dendi bebek gelisiyo ama kalbinde delik varmış damarları tersmis ve alt iki kapakçık birlesikmis kalpte dört odacık bulunurmus ikisi ayrı çalışır vaziyette iken alt iki kapakçık birlesikmis
Busra1819 33 haftalık hamileyim bebeğimin kalbinde 2 adet vsd yani delik var 22. Haftamda teşhis kondu ve küçüldüler inşallah doğuma kadar tamamen kapanır eğer böyle bir durumsa aldırmayın başka bir doktora daha görünün mutlaka
MihriSare Zberna ne olur tek doktorla kalma seni çok iyi anlıyorum ama lütfen büyüynce geçiyor kızım 1 bucuk yaşında ve çok şükür kalbinde hiç bir sorun yok bunu kendine de o yavruya da yapma düzelir düzelmese bile belki doğunca ameliyat olur yada aldırılacaksa bile prof bul doç bul onlrla görüş izmirdeysen yardımcı olabilirm 😞
2727dfne Zberna benim kuzenimin aourt damarı yoktu kalbi tersti ve damarlarının hepsi tersti halam bile 38 haftayo bekleyip dogurdu cok şükür saglıklı evet ckk zor 3 amaliyat gecirdi ama olsun mucize bebek koydular hatta adnı yaşamaz diye halama göstermiceklerdi bile dogar dogmaz cenaze işlemi başlatacaklardı yigidim 6 yaşında okula gidiyor bence aldırmayın onun tedavisi var ve üstelik dogdugunda devlet yaptırıyor o amaliyatını acı badem hastanesijde 3 ay yattı zorlu ama evlat aldırmaktan iyidir
eminece93 Zberna Allah yardimcin olsun, bir doktor görüşü ile buna karar verme bence 2-3 doktor görüşü al ilerde pişman olmamak icin. Belki de doğunca hemen ameliyat edilebilir düzelir, böyle seçeneklerde var bunlari bir sor olmadi.
Dilarac Zberna amniyosentez sonucu olmadan nasıl sonlandırıyor doktor acaba yasal değil diye biliyorum
Dilarac Zberna bende trizomi 18 çıktı bu ay sonu sonlanacak maalesef bizde 20 hafta olacağız lütfen tek doktorla kalmayın 🥹🥹
Mesen Zberna 1 doktora değil en az 5 doktora gidin öyle olup sonradan düzelen var yanılma payı var inşallah sizinki de öyledir ve aldirmazsiniz Allah yardımcınız olsun
Feyzay Ultrasonda yanılma payı olur ayrıca diyelim ki rahatsız doğunca müdahale edilebilir kocaman bebeği aldırmak bu kadar kolay olmamalı
Kaderrdiler Zberna minicik daha o sen doktorun lafına bakıp aldırma sakın 🥹 benim de ultrasonda kafasının arkasında boşluk var dedi doktor ama asla takmadım kafama başka doktorlara gittim hiçbiri öyle bişey söylemedi onun lafına aldırış edip bebeğinden olma