Selam. Ben tedavi görüyordum iğne ile sadece tüp bebek vs yapmamıştık
Gonalf ve çatlatma iğnesi kullandım çatlatmadan sonra 8. Gün kötü oldum biraz
Daha sonra ohss oldum karnımda sıvı birikmesi oldu hastanede falan yattım 4-5 gün
O sırada gebelik testi yapılmıştı değerm 6,70 gibi bi değer çıkmıştı ertesi gün tekrar bakıldı 4.30 a düştü
Sonra doktor bana tarlusal dostinex falan yazdı adetin sökünce gel demişti
Bugün tarlusalı bırakalı 5. Günüm normalde ben tarlusalı içtiğimde 2. Veya 3. Gün adet olurdum ama bu sefer uzun sürnce imkansız gibi olsa da evde kendim test yaptım çift çizgi çıktı sonra hastameye gittik eşimle değerim 509 çıktı 😫 yarın doktorum kontrol edecek bilmiyorum ne olacak ilaçlarda kullandım çok korkuyorum gerçekten sağlıklı bir gebelikse eğer yani dış gebelik vs değilse ilaçlardan birşey olur diye sabah olmaz şimdi benim için..
Biraz uzun oldu kusura bakmayın ☹️