busraltin merhaba
busraltin Merhaba,gecen hafta ben de yasadım antibiyotik kullandım hemen..Doktorum o bölgeyi fazla yıkamaktan oldugunu söyledi dokuyu hassaslastırmamak lazımmıs..Akıntım hala devam ediyo..Normal yada sezeryan doguma etkisini bilmiyorum ama doktorumun özellikle söylediği kesinlikle erken doguma sebep oldugu..O bölgenin florasının bozulması doku incelmesine buda rahim agzı açıklıgına sebep oluyomus o yüzden en önem verdiğimiz konuların basında asla ihmal etmiyoruz dedi..Korkutmak istemem asla ama hemen doktorla konusun siz hatırlatın tekrar tekrar..Ben yasayınca tedirgin lldum ve bu sebeple bi arkadasım erken dogum yaptı hep o aklımın bi köşesindedir..İhmal etmeyin yani ,çok geçmiş olsun..