bulutunannesi33 Elifbekir benmde oyelydı ama ıdrar yolu enfeksıyonm vardı ondan kaynaklıdır dedı tansıynum falan normaldı ıdrar yolları ıcın ılac kullandım hem enfeksıyn gectı hem proteın
Elifbekir Zeyzeyyet evet doktor öle. Soledi ama önemli değil sadce tansiyonu nü ölç yüksek çıkarsa gel dedi aklma takıldı
Nese23 Bendede çıkmiştı bir hafta tansiyonumu ölçtürdüm sorun olmadı çıkmadı . Tansiyon önemli tuz şeker hamur azaltmaya çalış dikkat et ben şükür iyiyim 38 haftalık olduk canım
Nese23 Elifbekir 14 ve üstü olmuycak 10 11 12 normal . Eczanede ölçtürdüm bir hafta sonrada evde takip ettim yükselmedi fazla yorulmamaya çalış inşallah bişey olmaz . Daha erken haftan canım dikkat et erken doğum riski oluyor eğer devamlı yükselirse
Zeyzeyyet Vucudunu takip et.el ayak yuz sismesi olursa ozellikle doktoruna bilgi ver.senin icinde bebek icinde problem olabilir.tuz diyetine baslamanda fayda var.