Elanur_tutak50 Arkadaşlar nişan gelmesi tam olarak nasıl oluyor 37 haftadayım kusura bakmayın özür dileyerek söylüyorum beyaz jöle gibi affedersiniz sümüksü tarzında bir akıntı gelmiş nişan mı yoksa bir akıntı mı bilemedim size sormak istedim
Hicran57 Elanur_tutak50 akıntıdır . Nişan da sümüksü geliyor ama kan renginde geliyor mukusun atılması deniyor hatta pembemsi kırmızı arası oluyor rengi canım
777gonul_ Elanur_tutak50 evet nişanın gelmiş bendede aynı şekilde geldi akıntı öyle olmuyor katı jöle gibiydi 3 büyük parça şeklinde geldi rengi de beyazdı kanlı pembesi nişan herkeste olmuyor nişanın kendi rengi beyaz oradan ayrılınca ince damarlar bazen patlıyor o yüzden pembe kahve renginde geliyor bazı hamilelerde
Mommelike Elanur_tutak50 benimde öyleydi 36. Haftamda geldi ama bende hala bilmiyorum nişanmı 1 kere geldi okadar çok yumurta akı gibi sizinde. 1 kere mi geldi
tugce63 Elanur_tutak50 benimkı de aynı boyle oldu catı muayenesını cuma oldum pazar da bu sekılde renksiz geldi. Henuz bir sey yok ama beklemedeyim. Ben de nişan mı acaba diye tedirgin oldum.