İkişertane koy canm ben normal istiyorum doktor sezeryan da olabilir dedi ilk doğum dada normalden seseryana geçtik diye ben 2 sezeyana uygun 2 de normal doğuma uygun koydum belliyse doğum şeklin 2 tane yetiyor genelde bebeğede 2 yedek takım koymak yetiyor sezeyansa bebeğe biraz zıbın ve müslin bez fazladan koyulabilir canm