ZeynoveAnnesi_ Kizlar yarın sabah şeker yüklemesi yaptiracagim aç gel dediler peki su falandami icmeyecegim acaba bilgi verirmisiniz
myavocado ZeynoveAnnesi_ benim de yarın sabah 😊 su da içilmemesi gerekmiş evet 🤦 inşallah sonuçlarımız güzel çıkar 🙏
Babymom07 ZeynoveAnnesi_ hayır aç git su da içme kan alım aralarında da sakın su içme yoksa değerlerin yanlış çıkar biraz beni zorlamıştı aç karna gazoz içmek birde bol şekerli 🙃
Aysegul7766 ZeynoveAnnesi_ sadece hafif suiçebilirsin başka hiçbişey yiyip içme değerlerin tam anlaşabilirliği için hem zaten şekerli su içine miğden bulanıyor kusabilirsin o yüzden akşamdan sonra bişey yememen lazım 😃
ZeynoveAnnesi_ Aysegul7766 şimdi içtim bekliyorum bakalım şimdilik bulantı falan yok tadı fena dwgilmis bn daha kotu bekliyordum 🙂
Babymom07 ZeynoveAnnesi_ ben beklerken baya kötü olmuştum hastanenin mescidine gidip yatmıştım siz iyiyseniz sorun yok her bünye kaldıramıyor 🥲
Hulya-003 ZeynoveAnnesi_ akşam Belli bi saatten sonra yemeyi içmeyi kesmen gerek yanlış sonuç alırsın iki kere yaptırmak zorunda kalırsın bi tanesine zor katlanılıyor
Hulo2105 ZeynoveAnnesi_ bana bişeyler ye kusarsın demişti peynir zeytin yumurta yiyip gitmiştim ama kimisi de su bile içme diyormuş. Doktoruna sorsaydın keşke